CUSTOMER CARE

Εάν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μας υποβάλλετε κάποιο παράπονο σας μπορείτε:

  • Να συμπληρώσετε τα ακόλουθα πεδία online. Η φόρμα αυτή θα αποσταλεί αυτόματα στην ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστική.
  • Να τυπώσετε την φόρμα παραπόνων και να την προσκομίσετε αυτοπροσώπως στα Γραφεία μας (ΟΡΙΖΩΝ 1964 , Λεωφόρος Αμαλίας 26α, 105 57, Σύνταγμα, Αθήνα) ή να την αποστείλετε με συστημένη αλληλογραφία ή courier στη διεύθυνσή μας ή ηλεκτρονικά μέσω e-mail, στην ηλεκτρονική διεύθυνση aitiaseis@orizonins.gr
  • Να τηλεφωνήσετε στον αριθμό 210 3227932 - 6 (ώρες λειτουργίας: Δευτ – Παρ: 10.00 – 16.00)
  • Να στείλετε FAX στον αριθμό 210 3225540

Διαδικασία Διαχείρισης Παραπόνων:

  • Μετά την παραλαβή του παραπόνου σας μπορείτε να ενημερώνεστε για την πορεία εξέτασης της ύστερα από γραπτή ή προφορική αίτησή σας.
  • Μέσα σε διάστημα 50 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του παραπόνου σας θα σας αποσταλεί έγγραφη και αιτιολογημένη απάντηση.

Διευκρινήσεις:

  • H ενεργοποίηση του μηχανισμού διαχείρισης παραπόνων δεν διακόπτει την παραγραφή των έννομων αξιώσεων του αιτιώμενου
  • Οι Αρχές που μπορεί να αποταθεί ο αιτιώμενος για την εξωδικαστική επίλυση του προβλήματός του είναι ενδεικτικά η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, ο Συνήγορος του Καταναλωτή και η Τράπεζα της Ελλάδος / Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης.
Παρακαλώ συμπληρώστε τη φόρμα με όσες το δυνατό περισσότερες πληροφορίες. Τα πεδία με * είναι απαραίτητα

Προσωπικα Στοιχεια

  *
  *
 
 
  *
 

Διευθυνση

  *
 
 
  *
  *

Στοιχεια Επικοινωνιας

  *
 

Σχετικα με το παραπονο σας

  *
 
 

Παρακαλω συμπληρωστε τα παρακατω εφοσον τα γνωριζετε